AK Parti Genel Başkan Yardımcısı, Kültür ve Sanat Politikaları Başkanı Hüseyin Yayman, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde tedavi gören ünlü sanatçı İbrahim Tatlıses’i ziyaret etti. Yayman, beraberinde AK Parti MKYK üyeleri Fatima Yurduseven ve Mehmet Ali Kurt ile birlikte, hastanenin Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon bölümünde tedavisi süren İbrahim Tatlıses’e geçmiş olsun dileklerini iletti.
Ziyaretin Detayları ve Duygu Yüklü Anlar

Ziyaret sırasında, Hüseyin Yayman, İbrahim Tatlıses’e Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın selamlarını iletti. Görüşmede sanatçının sağlık durumu hakkında bilgi alan Yayman, Tatlıses’in moralinin yüksek olduğunu görmekten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Yayman’dan Paylaşım

Ziyarete ilişkin sosyal medya hesabından bir paylaşım yapan Yayman, duygularını şu sözlerle ifade etti: “Bilkent Şehir Hastanesi’nde tedavi sürecine devam eden kıymetli sanatçımız İbrahim Tatlıses’i ziyaret ettik. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın selamlarını ilettik. Kendilerini son derece moralli ve sağlıklı görmekten büyük memnuniyet duydum. Türküleriyle gönüllerimize dokunan değerli sanatçımıza acil şifalar diliyor, en kısa zamanda sevenleriyle buluşmasını temenni ediyorum.”
‘İbrahim Tatlıses’e Geçmiş Olsun’ Mesajı

Hasta ziyareti, AK Parti’nin kültür ve sanat dünyasına verdiği önemin bir göstergesi olarak değerlendirilirken, Hüseyin Yayman’ın bu jesti, sanat camiasında da takdirle karşılandı. Yayman’ın paylaşımı, kısa sürede çok sayıda beğeni ve geçmiş olsun dileği aldı.
