Atatürk’ün Tokat’a Gelişinin 107. Yıl Dönümü Havalimanında Coşkuyla Kutlandı
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Tokat’a gelişinin 107’nci yıl dönümü, kentte düzenlenen görkemli bir törenle kutlandı. Tokat Havalimanı’nda gerçekleştirilen etkinlikte, askeri birliklerin ve güvenlik güçlerinin gösterileri büyük beğeni topladı.
Tokat Valiliği ve Tokat Belediyesi tarafından organize edilen programa, Vali Abdullah Köklü, Belediye Başkanı Mehmet Kemal Yazıcıoğlu, Gaziosmanpaşa Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Fatih Yılmaz, İl Jandarma Komutanı Albay Ahmet Çetin, 48’nci Piyade Alay Komutanı Piyade Albay Sebahattin Altınordu ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Nefes Kesen Gösteriler ve Coşkulu Anlar
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda, Tokat İl Jandarma Komutanlığı Komando Taburu, hünerlerini sergiledi. Jandarma Asayiş ve Erzak Tespit köpeklerinin gösterileri ise izleyenlerden alkış aldı. Gökyüzünde ise Türk Hava Kuvvetleri 5’nci Ana Jet Üs Komutanlığı 203’ncü Personel Kurtarma Filo Komutanlığı (Melek Filo) tarafından gerçekleştirilen paraşüt gösterisi büyük bir heyecan yarattı. Program, askeri helikopterin selamlama uçuşu ile sona erdi.
Etkinlik, Tokat halkının Atatürk’e olan sevgi ve bağlılığını bir kez daha gösterirken, güvenlik güçlerinin üstün yetenekleri de sergilenmiş oldu.
