Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Gaziantep Belediye Başkanı Fatma Şahin’den Venezuela’ya Anlamlı Destek: Bir Maaşını Bağışladı

Gaziantep Belediye Başkanı Fatma Şahin, Venezuela’daki depremzedeler için bir aylık maaşını bağışladı. Detaylar ve yardım çağrısı haberimizde.

Gaziantep Belediye Başkanı Fatma

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Venezuela’da meydana gelen ve büyük yıkıma yol açan depremlerin ardından örnek bir dayanışma sergileyerek bir aylık maaşını bu ülkeye bağışladığını duyurdu.

Dayanışma Çağrısı

Başkan Şahin, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, Venezuela’daki deprem felaketinin ardından başlatılan yardım kampanyasına katkı sağladığını belirtti. Şahin, yardım kampanyasına tüm vatandaşları destek olmaya davet ederken, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi olarak bu hafta içerisinde başta çocuk bezi ve çocuk maması olmak üzere temel ihtiyaç malzemelerinden oluşan bir yardım TIR’ını bölgeye ulaştırmak üzere yola çıkaracaklarını ifade etti.

‘Kendi Acımız Olarak Görüyoruz’

Açıklamasında duygusal bir dil kullanan Fatma Şahin, şu ifadelere yer verdi:

“Kıymetli hemşehrilerim, Venezuela’da yaşanan büyük depremde binlerce insanın hayatını kaybettiği, binlerce vatandaşın ise hala enkaz altında olduğu haberlerini büyük bir üzüntüyle takip ediyoruz. Kardeş belediyemiz La Guaira’dan da acı haberler aldık. Daha önce protokol imzalarken bir araya geldiğimiz, şehrimizde misafir ettiğimiz dostlarımızdan hayatını kaybedenlerin olduğunu derin bir üzüntüyle öğrendik. Acılarını yürekten paylaşıyoruz. Biz Gaziantep olarak depremin ne demek olduğunu, bir gecede hayatın nasıl değiştiğini, kaybetmenin ve yeniden ayağa kalkmanın ne kadar zor olduğunu çok iyi biliyoruz. Bu yüzden Venezuela halkının acısını kendi acımız olarak görüyoruz. Ben, Fatma Şahin olarak; bir aylık maaşımı Venezuela Büyükelçiliği’nin başlattığı yardım kampanyasına bağışlıyorum. Tüm Gaziantepli hemşehrilerimizi de aşağıda bilgilerini paylaştığımız bu yardım kampanyasına destek olmaya davet ediyorum. Gaziantep Büyükşehir Belediyesi olarak da başta çocuk bezi ve çocuk maması olmak üzere, ihtiyaç malzemelerinden oluşan bir yardım TIR’ını bu hafta bölgeye ulaştırmak üzere yola çıkarıyoruz. Dayanışma en zor günlerde anlam kazanır. Haydi Gaziantep, gelin kardeş Venezuela halkının yaralarını birlikte saralım.”