İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya’da Yeşilay Gençlik Merkezi’nin açılışında yaptığı konuşmada, bağımlılıkla mücadelede seferberlik ruhunun önemine vurgu yaptı. Çelik, “Ülkemizin her sathında bağımlılıkla mücadele konusunda temel bakış açımız bir seferberlik olmalı” dedi.

Vali Musa Işın’a Ziyaret ve İstişare Toplantısı
Kütahya’ya çeşitli ziyaretlerde bulunmak üzere gelen İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, ilk olarak Kütahya Valisi Musa Işın’ı makamında ziyaret etti. Valilikte kentte yürütülen çalışmalarla ilgili bilgi alan Çelik, daha sonra AK Parti Kütahya İl Başkanlığı’na geçerek bir istişare toplantısına katıldı.
‘Hey Park’ Dinlenme Tesisinin Temeli Atıldı
AK Parti ziyaretinin ardından Türkiye Cumhuriyeti ve Avrupa Birliği eş finansmanıyla IPARD Programı kapsamında hayata geçirilecek olan ‘Hey Park’ dinlenme tesisinin temel atma törenine katılan Bakan Yardımcısı Çelik, daha sonra Kütahya Çiniciler Çarşısı esnafıyla bir araya geldi.

Yeşilay Gençlik Merkezi Açılışı
Bakan Yardımcısı Çelik’in programındaki en önemli durak ise Yeşilay Kütahya Şubesi Gençlik Merkezi’nin açılışı oldu. Açılışta konuşan Çelik, bağımlılıkla mücadelenin önemine dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı:
“Yeşilay, Türkiye’de bağımlılıkla mücadeledeki ana kurum ve kuruluşların başında geliyor. Bu devletin içindeki organizasyon içerisinde bir sivil toplum kuruluşu olarak gerçekleştirdikleri büyük bir etki ve iş. Maalesef dünyamızın, çağımızın en büyük sorunlarından bir tanesi bağımlılık. Yani bunu ilk başta hep beraber uyuşturucu başta olmak üzere sigara, alkol gibi bağımlılıklar olarak algılıyoruz ama teknoloji bağımlılığı da bugün dünyamızda gençlerimizi, çocuklarımızı yoran en önemli işlerin başında geliyor. Onun için tam bağımsızlık sözü, bağımlılıkların her türlüsünden kurtulmak için iyi bir slogan. Tam bağımsızlık fikri üzerinde büyük bir çaba ve emek sarf ediyorlar.”

Üstün Hizmet Madalyası
Yeşilay Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç tarafından Bakan Yardımcısı Çelik’e, bağımlılıkla mücadeleye yaptığı katkılardan dolayı üstün hizmet madalyası verildi. Kurdele kesiminin ardından merkezin açılışı resmen yapılırken, Çelik gönüllü gençlerle sohbet etti.
Emniyet Müdürlüğü Ziyareti
Bakan Yardımcısı Çelik, programının sonunda Kütahya Emniyet Müdürlüğü’nü ziyaret ederek emniyet teşkilatıyla bir araya geldi ve daha sonra kentten ayrıldı.






