Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Trabzon Büyükşehir Belediyesi’nden Muharrem Ayında 3 Bin Kişiye Aşure İkramı

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Ahmet Metin Genç’in katılımıyla 3 bin vatandaşa aşure ikram etti. Birlik ve beraberlik mesajları verildi.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferinde birlik ve beraberliği pekiştiren anlamlı bir etkinliğe imza attı. Düzenlenen programda yaklaşık 3 bin vatandaşa aşure ikramında bulunuldu.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi Muharrem ayı aşure ikramı

15 Temmuz Parkı’nda Birlik ve Beraberlik Vurgusu

Etkinlik, 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı‘nda gerçekleştirildi. Aşure dağıtımına, Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç’in yanı sıra birçok önemli isim katıldı. Katılımcılar arasında Köprübaşı Belediye Başkanı Ali Aydın, İran İslam Cumhuriyeti Trabzon Başkonsolosu Naser Mohebati, BBP İl Başkanı Adem Aydın, AK Parti Kadın Kolları Başkanı Ayfer Cihan, AK Parti Ortahisar İlçe Başkanı Seyit Hisoğlu ve AK Parti Trabzon İl Gençlik Kolları Başkanı Mahmut Çavuş da yer aldı.

Başkan Genç: “Bu Günler Bizler İçin Çok Kıymetli”

Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Muharrem ayının önemine dikkat çekerek, “Tüm vatandaşlarımızın Muharrem ayını kutluyorum. Kardeşlik duygularının pekiştiği, beraberliğimizin güçlendiği bu günler bizler için çok kıymetli. Hemşehrilerimizle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Yüce Rabbim, bağlarımızın daha da güçlendiği nice Muharrem aylarına bizleri ulaştırsın” ifadelerini kullandı.

Belediye ekipleri tarafından özenle hazırlanan 3 bin kase aşure, parkta bulunan vatandaşlara sıcak bir şekilde ikram edildi. Etkinlik, katılımcılar tarafından memnuniyetle karşılanırken, dayanışma ve kardeşlik duygularının pekişmesine vesile oldu.