Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, Taksim Meydanı’nda ziyarete açılan ‘Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık‘ sergisi hakkında sanal medya hesabından önemli bir paylaşımda bulundu.
Paylaşımında serginin, Sıfır Atık Vakfı öncülüğünde ve ilgili kurumların iş birliğiyle hayata geçirildiğini belirten Emine Erdoğan, şu ifadeleri kullandı:
“’Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık’ sergisi, bir lokma ekmeğin, bir damla suyun ve toprağa düşen her emeğin ne kadar kıymetli olduğunu güçlü bir şekilde hatırlatıyor. Daha bilinçli bir yaşam kültürünün yaygınlaşmasına katkı sunacağına inandığım bu anlamlı sergiyi, tüm İstanbulluların deneyimlemesini temenni ediyorum.”
